Subject: Kanama rampide sulgemistaotlus
From: "Peeter Laas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Jaan Saia" <[email-masked]>,Matti Kärmas <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 10:01:49 +0300

Tere

Seoses Kanama viadukti ehituse ajutiste laienduste asfalteerimiseks
taotleme rampide 3530 ja 3532 sulgemist järgneval perioodil:

24.09.2024 06:00 kuni 25.09.2024 23:59

Rampide sulgemine on planeeritud ülal toodud ajaperioodi sees 2 korda.
Töödevälisel ajal kui tee on võimalik tehnoloogiliselt siis teelõigud
avatakse liiklusele.

Manusena lisatud taotlus ning liiklusskeemid.

Lugupidamisega / Best regards
Peeter Laas | Projektijuht

Mobiil: +372 53 019 500
E-post: [email-masked] | www.ramudden.ee

Ramudden OÜ
Tallinn | Artelli 16/18 | 10 621 Tallinn
Tartu | Turu 34a | 50 104 Tartu
Jõhvi | Tartu mnt 30 | 41 538 Jõhvi
Pärnu | Savi 5/2 | 80 040 Pärnu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.